Přicházíme s ideální městským vozem s nulovými emisemi. Zamilujete si hbitost a ticho, se kterým elektrické CITIGO přichází. Je jako stvořené pro labyrint ulic a každodenní přejíždění v rámci města.

Elektrické CITIGO

Budoucnost v podobě elektromobility je tu. Představujeme vám první sériově vyráběný model ŠKODA, který již nyní může být váš. ŠKODA CITIGOe iV. ŠKODA AUTO tak vyslyšela volání po elektromobilech, po kterých obzvláště ve velkých městech vzrůstá poptávka. ŠKODA CITIGOe iV proto přichází na náš trh, nese s sebou všechny přednosti dobře známého modelu CITIGO a k tomu nové technologie. Pyšnit se tak může dojezdem 253 km na jedno nabití.

Elektrické CITIGO již od 479 900 Kč

Na nové plně elekrické CITIGOe iV s cenou již od 479 900 Kč nyní můžete využít zvýhodnění 30 000 Kč.

Pro více informací kontaktujte naše prodejce.

Konfigurace

Nakonfigrujte si CITIGOe iV přesně podle Vašich představ.

CITIGOe iV | AZ SERVIS Brno

Technické parametry CITOGOe iV

Technické parametry CITOGOe iV

Bezpečnost

ŠKODA CITIGOe iV je zárukou bezpečnosti bez kompromisů. Kromě bezpečnostních systémů uvedených výše jsou k dispozici následující prvky jako součást standardní nebo doplňkové výbavy:

  • Chytré asistenční systémy, které zajistí vaši bezpečnost při jízdě.
  • Systémy osvětlení pro optimální realizaci pravidla „vidět a být viděn.
  • Celkem 6 airbagů: čelní airbagy řidiče a sploujezdce (spolujezdcův vypínatelný), přední boční a hlavové airbagy.
  • Pevná konstrukce karoserie zajišťuje maximální pohlcení nárazu, současne speciální vystužení chrání baterii.


Další bezpečnostní výbava:

  • EDL pomáhá při zrychlování nebo jízdě do kopce při nízké trakci jednoho z poháněných kol.
  • ABS zamezuje zablokování kol při nouzovém brzdění nebo brzdění na kluzkém povrchu.
  • MSR pomáhá zabránit zablokování poháněných kol, které může nastat při zpomalování na hladkém povrchu.
  • Systém ASR zajišťuje hladké rozjezdy a zrychlování bez prokluzu kol na kluzkém povrchu.
  • Volitelný asistent rozjezdu do kopce pomáhá řidiči s bezpečným rozjezdem do kopce. Systém se aktivuje ve stoupání přesahujícím pět stupňů a zajišťuje snadný a bezpečný rozjezd do kopce bez nutnosti použití ruční brzdy. Systém zabraňuje rozjetí auta dozadu nebo zhasnutí motoru.
  • Kotevní body Isofix a Top Tether pro připevnění dětské autosedačky na vnější zadní sedadla.
  • Blikání brzdových světel snižuje nebezpečí nárazu zezadu, zvláště při dojezdu ke konci dopravní kolony na dálnici nebo při náhlém brzdění před neočekávanou překážkou.
  • Kontrola tlaku v pneumatikách TPM nepřetržitě informuje řidiče o tlaku v pneumatikách.

Co byste chtěli o CITIGOe iV vědět?



Jaký je ve voze motor?

Jedná se o třífázový synchronní elektromotor s permanentními magnety na bázi neodymu. V porovnání s například asynchronním motorem se synchronní motor vyznačuje vyšší účinností, ale zároveň vyššími pořizovacími náklady.


Jaký je výkon a spotřeba motoru?

Výkon elektromotoru je 60 kW, což je o 5 kW více než u nejsilnější spalovací varianty. Podstatnou výhodou je kroutící moment, který je u elektromotoru 210 Nm a je dostupný od nulových otáček motoru. To oproti spalovacímu motoru s 95 Nm umožňuje lepší zážitek z jízdy a dynamiky vozu. Spotřeba je závislá na jízdním stylu konkrétního uživatele a také na okolních podmínkách, nicméně reálně se pohybujeme mezi 12 až 15 kWh/100 km.


Jaké jsou nabíjecí časy baterie?

V nejrychlejším případě, při nabíjení z DC rychlodobíjecí stanice, je možné dosáhnout nabití baterie z 0 na 80 % celkové kapacity okolo jedné hodiny. Při využití wallboxu pro domácí nabíjení by to mělo být 4:08 hodiny a za necelých 5 hodin a 30 minut je akumulátor nabitý na 100 procent své kapacity.


Vyžadoval elektrický pohon nějaké změny v konstrukci vozu?

Pohonný agregát byl konstruován tak, aby umožnil zástavbu na místo určené primárně spalovacímu motoru. Nutnost přizpůsobit se se nevyhnula ani vysokonapěťové baterii, která vyplnila místo již nepotřebné palivové nádrže, místo po výfukovém potrubí ve středovém tunelu a prostor pod sedačkami.


Liší se z pohledu řidiče nějak převodovka?

Jedná se o jednostupňový reduktor a ze zákaznického pohledu se chová jako automatická převodovka, která je zcela plynulá, bez jakéhokoliv poklesu točivého momentu.


Liší se nějak ukazatele na palubní desce? Jsou nějaké navíc nebo něco naopak chybí?

Vedle standardních ukazatelů se na kombi přístroji nachází ukazatel úrovně nabití baterie a údaj o zbývajícím dojezdu. Dominantním ukazatelem je ručkový ukazatel pro zobrazení módu jízdy, který informuje o relativním výkonu pohonu nebo o relativní úrovni rekuperace brzdné energie zpět do vysokonapěťové baterie.